27 december, 2016

Relationsmarknadsföring

Relationsmarknadsföring i teorin är enkelt. Det handlar om att få dina kunder att handla oftare, handla för mer och stanna kvar längre som kund. I praktiken betyder det att du behöver skapa en långsiktigt hållbar lojalitetsstrategi. Då har du stor nytta av att anlita oss. Vi har arbetat med och tagit fram lojalitetsprogram i de flesta branscher från detaljhandel, fundraising och energibolag till bank- och finans.

Vi tar fram strategin tillsammans med dig och ser sedan till att strategin också driftsätts och kommer ut till faktisk kundkommunikation. Behöver du även hjälp med en teknisk lösning som CRM-system eller distributionspartner, så har vi under åren byggt upp ett enastående nätverk av duktiga samarbetspartners. Kontakta oss här så berättar vi mer om hur ett första steg kan se ut.

Ny på Relationsmarknadsföring? Kolla vår FAQ

Hur definierar Customer Clinic relationsmarknadsföring?
Är en kundklubb och ett lojalitetsprogram samma sak?
Är inte allt relationer och därmed relationsmarknadsföring?
Hur ser framtidens kundklubb ut?

Eller hör av dig till mig!

Amanda@customerclinic.se
070 - 888 87 43